6 Kasım 2009 Cuma

Ne kadar güzel büyülü bi kokun var mimisisi :))) Mim vol:6


Eski ankara hanımefendilerinden son kalan raziye hanımefendinin bana cok cok once paslamıs oldugu koku mimi oldukca uzun sure sonra huzurlarınızda da da da da a a.....




Konumuz kokuların bize hatırlattıkları. 50 maddede yazıyoruz..






  1. Limon kolonyası: Dedem :) sık sık sürünürdü rahmetli....


  2. Naftalin: Kış... hava soguyucak donucaz etkisi vardır bende


  3. Umumi tuvalet kokusu: Her öğretmen cocugunun cocukluk travmasıdır bu :) benim de tabi... Annemin iş ortamını anımsatır...


  4. Sizde yer etmiş bir koku yazın: Versace eau fraiche... Gırrrr!!!!!


  5. Deri kokusu: Oda spreyiyle gizlenmiş deri kokusu yapalım onu.. Ayakkabı çizme hımm alışveriş yapıyoruz sanırım yasasınnn :))


  6. Yasemin kokusu: Anneannem :)


  7. Hanımeli kokusu: Yaz gelmiş demektir şurdayım sanırım...


  8. Kahve kokusu: Macın 65. dakikası... Kahve bulun bana totemi bozmamam lazım :)) Kahve icmezsem ve yenilirske pisligi ustume kalır, sadece ben degil pek cok eski arkadasıma da aynı seyi hatrlatır :DD


  9. Yeni araba kokusu: Koltuklara kendi parfumunden sıkan fishy :) maksat arabayla butunleselim...


  10. Eski kitap kokusu: Babamın kitap odası


  11. Sigara ve de kahve,çay karışımı ağız kokusu: Aşti taksi


  12. Size hep aynı şeyi anımsatan bir Şampuan kokusu vücut losyonu da olur : Clear sampuanın o sacma kokusu, annem inatla yıllardır kullanır


  13. Bir mekana ait olan, o kokuyu duyunca o mekanı hatırladığınız bir koku: versace eau fraiche. Gırrrrr yeniden... Ne sekil icime oturduysa artıkk


  14. Kimyon kokusu: Hic sevmem valla....


  15. Çikolata kokusu:Pskolojik olarak acıkmak...


  16. Köfte kokusu: Mecidiyekoy mac cıkısı
    Herhangi biri:Acıktım ben ya simdi yola cıkmadan bişi yemek lazım.. Hıı ne dersiniz
    Baska biri ya da ben: İntihar koftesi diyosun yani
    Kofte arabalarına hucum eden guruhu umutsuzca tutmaya calısan baskan: yemeyin bak sunları sonra perisan oluyosunuz yemeyin... Hoooppp kime diyorum adam gibi yemek yiyelim yemeyin sunuu
    Topluluk: Hımm nımm yım yım ıymıyımmm
    Baskan: ulan öff soleyin bana da bi yarım..


  17. Dergi kokusu: Biriktirilmiş blue jean, hey girl fln.. Bi nevi cocuklugum iste :)


  18. Rakı kokusu: Rakı roka balık... İzmirdeyiz toplanmısız mutluyuz....


  19. Kibrit kokusu: Cok sevdigim icin bu kokuyu habire kibirt yakardım kucukken... annem kızardı onu hatırlattı simdi


  20. Feslegen kokusu: tatil, huzur.. Bide feslegenin tepesine pıt pıt yapma istegi


  21. Sizi yıllar oncesine goturen bir parfum...Issey miyake L'eau dıssey... Babam yurtdısında calıstıgı icin annem free shoptan deli gibi tasırdı, bende sisesini severdim oynarken bi kac telef etmişligim vardır...


  22. Petibor kokusu: Mozaik pasta :D


  23. Hastahane kokusu: İğne!!!

  24. Bundan bir önce kullandığınız koku size ne anımsatıyor: Dior addict.. Onunla beraber geldi onunla beraber gitti.. Cok da sevimli seyler hatırlatmıyor...

  25. Vanilya kokusu: Kek :) :)

  26. Portakal kokusu: Gece dısarı cıktıgımızda dalga konusu olmam :)) Alkolsuz meyve kokteyli seviorum arkadasım ben portakal kokulu ooohh miiissss

  27. Ruj kokusu:Cok klişe belki ama annemin makyaj malzemelerini kurcalamak tabiki :)

  28. Mandalina kokusu: Grip :( genelde grip olunca bol tuketirim kokusunu da pek alamam burnum tıkalı oldugu icin :D

  29. Gazete kokusu: Kopek gezdirmek icin sabah 6da uyanıp dısarı cıkmak... Gazete yeni gelmiş olur, bufedeki adam daha yerlestirirken baskı murekkep kokusunu fazlasıyla icine cekerek gazete alırsın....

  30. Taze domates kokusu: Ankarada hasret kaldıgım koku :) Balkonda yetiştirebilir miyim acaba :D

  31. Kekik kokusu: Mangal!!!!! yım yım yımmm

  32. Sarımsak kokusu: Yogurt tabiki....

  33. Sık sık koku değiştirir misiniz? Değiştirdikleriniz arasında duyumsadığınızda size bir şeyler hatırlatanı var mıdır? Sık sık koku degistirmem, parfumumu yılalrca kullanırım...degistirdiklerimin hepsi bana ayrı ayrı bişeyler anımsatır.. Zaten bu yuzden degistiririm... Hatırlamam gerekmeyen anıların kokularını da duymamak icin.... Evet yer yer sacma bi insanım idare ediverin :D

  34. Nem kokusu: Havuz makina dairesi...Iykk

  35. Kursun kalem kokusu: Kursun kalem kokuyor mu yahu, benimkiler kokmuyor

  36. Kaynamıs sut kokusu: Hic sevmem, icim kalkıyor

  37. Patlamıs mısır kokusu: Sinema

  38. Fındık ezmesi kokusu: Yemeliyim!!!!

  39. Kızartma kokusu ve rakı karışımı koku: Umarım kızartılarak katledilen balık degildir :) Saka bi yana home sick olucam bu mim yuzunden, bana hersey izmiri hatırlatıyor :)))

  40. Sucuk ekmek kokusu: İzmir ankara yolculugu... İzmirden gelip ankara istikametine devam etmekte olan Bıdıbıp turizmin sayın yolcuları... Mola sureniz dolmustur... Zottirik afyon dinlenme tesisleri iyi yolculuklar diler, tesekkur ederiz

  41. En sevmediginiz koku size ne hatırlatıyor: Yaz mevsiminde toplu tasıma aracı kullanmayı hatırlatıyor, pis dinlenme tesisi tuvaleti de olabilir

  42. Bir arkadaşımı kokusundan tanırım diyebilir misiniz? Diyemiyciiim valla sanırım... yani Pucuku tanırım tabi sayılır mı o acaba....

  43. Çay kokusu: Ecee!!!!!

  44. Miiss gibi Sabun kokusu: Hijyen oohh misss

  45. Güneş kremi kokusu: Hindistan cevizi gibi kokan vardı bi tane, beyaz siseli turuncu bişeyler vardı sisesinin uzerinde... ben onun tadına bakmısıtm kucukken ayyy kus kus bi hal olmustum... Ben kucukken cok igrenctim yaaa

  46. Darı kokusu ( kaynamıs mısır diye bilinir genelde hıhh): Yaramaz kucuk Fishy evi yıkıp gecer, muhtelif esyaları ya da birinin kafasını kırar akabinde azarı isitir.. Ozru kabahatinden buyuk Fishycik zeytinyagı gbi uste cıkar, demogojinin dibine vurur... Hem ortalıgı yıkması yanına kar kalır hem de yufka yurekli dededen bir park gezintisi ve darı koparır...Haftada en az 3 kere falan olurdu bu....Cok guzeldi cokkk

  47. Pucuk kokusu: Bunun tarifi yok, acıklaması da yok... O koku sadece var :$

  48. Yagmur sonrası toprak-cimen kokusu: Bayılırım ama hüzünlenmelisin Fishy mesajı verir bana...

  49. Ekmek kokusu: Ailem yurtdısındayken babaannem ve dedemle yasadıgım yıllar... Her sabah ve aksam masaya mutlaka fırından yeni alınan taze ekmek konurdu cunku dedecimcim usenmez gider alırdı fırından....

  50. Bengal kokusu: Basketbol sampiyonasında gonullu oldugum sene... Ömrü çürüyen Fishy :(

Son olarak da, sertalp bilal i mimliyorum... Hadi bakalım kolay gelsin efenimmm :))

görsel kaynak





3 yorum:

Sertalp Bilal dedi ki...

bir dakikacık birşey söyleyeceğim; naptın sen fishy :D aklıma gelmişti mimlenmişimdir diye. Nina bile mimlememişti acıyıp ama neyse artık olan olmuş :D
Yazı güzel olmuş bu arada. Aşti taksi cevabı süper olmuş hatta :D

Kararsız Raziye dedi ki...

yaa o taze ekmek kokusu bana da dedemle ananemde kaldığım gecelerin, sabah kahvaltısını hatırlattı şimdi..Dedeler böyle demek biricik torunları içn tazecik ekmek alırlar sabahın köründe..Canlarım benim..Nur içinde yat dedecimm..

Bu arada aklımda bi mim daha var zaman bulursam yazacaam bunu geciktirdinn ona göre:P
Şaka bi yana okurken cok keyif aldım mersi :))

*az ve öz bi yorum oldu:P

tatlisubaligi dedi ki...

sertalp bilal söz bi daha bole bi edepsizlik etmiycem seni zora sokmuycam :D:D:D:D

ahhh dedeler nur icinde yatsınlar :)) hımmm raziye the mim maker bekliyoruz yeni incilerinizi :))