3 Aralık 2012 Pazartesi

Re-return!

İki bucuk yil sonra bir bloga donulup ne yazilir hic bilmiyorum.. Burasi benim icin uzun zamandir ihmal edilmis bir eski dost.. En vefasizlik edilen dostlara en zor zamanlarda geri donulur ya, ben de geri dondum iste..

Sifremi hatirlayamadigim ve kayitli mail adresimi bile animsayamadigim icin giris yapabilmem bile 45 dk kadar aldi :) Bazen biraktigin seylere geri gelmek zaman alir ama onemli olan neticede donebilmektir..

Bu surede takipcilerimin cogu buharlasmis hakli olarak, benim okuma listemdeki bloglarin bazilari kapanmis, bazilari terkedilmis, kiminin de cehresi cok cok degismis, bazilari ayni kalmis.. Hayatin her saniye degistigi bir yerde, hayattan blr kesit olarak blogosfer ayni kalamazdi zaten..

Onemli olan yeniden burada olmak, eger bir yerlerde hala okuyanlar olacaksa ne mutlu bana!

Hosbulduk!

Hiç yorum yok: